کاربر محترم، در هنگام ثبت درخواست پشتیبانی، به موارد زیر دقت کنید:
لطفاً پیش از ارسال درخواست پشتیبانی، فایل راهنما را مطالعه کنید.
1-کاربر محترم، انتخاب سمت (عنوان شغلی) اجباری است. به درخواست هایی که برای آن سمتی مشخص نشده باشد، پاسخ داده نمیشود.
منظور از عنوان شغلی، شغل و سمت کاربر ارسال کننده درخواست پشتیبانی است، و نه دریافت کننده درخواست پشتیبانی.
2- با استفاده از درخواست پشتیبانی، شما میتوانید مشکلات خود را با واحد پشتیبانی سامانهی پژوهشیار مطرح کنید. برای ارتباط با اساتید، مدیر گروه، ادمین دانشکده و یا ادمین واحد، باید از بخش مکاتبات سامانه استفاده کنید (اینجا را کلیک کنید).
3- از بخش درخواست پشتیبانی برای ارسال فایلهای خود به استاد راهنما/مشاور، مدیر گروه و یا سایر ادمینهای دانشکده/واحد دانشگاهی استفاده نکنید، زیرا درخواست شما برای ایشان ارسال نمیشود.
4- برای فعال شدن ویرایش، درخواست پشتیبانی ارسال نکنید، زیرا فعال نمودن ویرایش فقط باید توسط استاد راهنما و یا ادمینهای گروه/دانشکده/واحد انجام شود و کارشناسان پشتیبانی اجازه فعال نمودن ویرایش را ندارند.
5- دانشجویان گرامی برای بررسی و ارائه راهنمایی لازم، حتماً مشخصات اساتید راهنما/مشاور خود را به طور کامل ارسال کنند. کد ملی و یا کد رهگیری استاد در سامانه در زمرهی این موارد است.
6- اساتید و ادمینهای دانشگاهی، باید مشخصات دانشجویان را جهت بررسی به طور کامل ارسال کنند. کد ملی و کد رهگیری دانشجو در زمرهی این موارد است.
7- با بوجه به لزوم ثبت دقیقتر درخواستهای مطرح شده توسط دانشجویان در موارد خاص، فرمی توسط پشتیبانی سامانهی پژوهشیار طراحی شده است. از دانشجویان تقاضا داریم در موارد خاصی که از طریق پشتیبانی سامانهی پژوهشیار به دانشجو اطلاع رسانی میشود، اقدام به دانلود فرم مربوطه و تکمیل اطلاعات و ثبت شرح درخواست خود نمایند. دانشجو باید با استفاده از سیستم درخواست پشتیبانی اقدام به ارسال این فرم در غالب پیوست نماید. دانشجویان باید در تکمیل اطلاعات نهایت دقت را داشته باشند. برای دریافت فرم روی لینک کلیک کنید.